Tuesday, October 28, 2008

About me TODAY

Sampai satu hari nanti aku nak sangat jadi kaya raya.

Dalam kepala aku bukan nak kaya sangat pon, tapi aku nak buka cyber cafe. Tapi modal belum ada lagi kena simpan banyak2 duit.



Sekarang ni my-exgirlfriend aku sudah mula tepon aku balik. Bukan sb nakkan aku tapi macam nak gunakan aku. Akulah org yang bertuah dalam dunia nih kerana aku boleh survive hidup lepas aku broken heart..Hak! Hak! Hak!

(kawan-kawan jangan mapuh aku deh?)



Aku kalau jupo kawan2 aku, gerenti aku suruh masuk blog aku.

Mana tahu kalau 'bercinta' dgn org yg ada blog jugak. Hak! Hak! Hak!

Mesti conokkk!!!

Terus-terang aku memang tak ada cerita bisnes yang macam org kaya-kaya, cukuplah aku join ngan kawan-kawan yg ada bisnes.



Kat ofis, aku lah yang mengadap dinding..sb meja aku duk situ. kalau bos masuk pun aku tak nampak. kalau bos aku marah aku, mulalah saeng aku Suhairi gelakkan aku. Mapuh aku. Tapi aku dah biasa. Alicia & Ann dia lah dua perempuan sebagai designer tapi design mereka lagi bagus dari design aku. Suhairi la sifu kami tapi dia kalau aku tanya, aku gerenti kena bebel. Hak! Hak! Hak! jangan marohhh...

Tapi kalu Alicia, dia akan ajar aku. Kalu Ann, dia akan tolong buat kat aku pastu dia ajar la. Chin?? Tu aku taknak ganggu dia sb dia serius. Kent?? Dia bukan designer..Dia kaki kentut.



Aku boring gila dah nih...

No comments: