Sunday, September 21, 2008

Pewittt...


Rambut ALICIA panjang. Suko lepas..
Rambut ANN panjang jugop tapi kadang2 dio ikat, kadang2 dio lepas dan kadang2 dia sanggul dengan pengepit.
Tapi duo-duo lawa.
Kalau G dapat gewe, G nok macam Ann @ Alicia.
Ann nih kepala dia kadang2 serius, kadang2 gila2...Kalau kena marah pun dia buleh lagi senyum. Kalau serius, time buat design lah..hik..hik..hik..aku suko ambik gambar dia time serius.
Alicia??
Dia OK OK saja...
Dia duk dekat ngan aku kat ofis...(cuma aku jah mengadap dinding)...tempat duduk aku terpencil sikit...
hak hak hak!!!
Hobi aku suka ambik gambar. Ann kata aku ni serupa dengan Abang Mazidul suka ambik gambar. Best ambik gambar. Boleh simpan sbg kenangan.
Nanti aku upload gambar aku masa kat kolej dulu2 mesti kena kutuk punya.

3 comments:

Bro Framestone said...

pnjang ceritanya..klu nk tau lyn entry nie http://belibuy.blogspot.com/search/label/LuKenaBeb

anntaj said...

G, apa amik pic blakang nih....blakang-blakang bahaya ma...

alicia said...

yela G nape ambik blakang ni.hehe =3