Wednesday, September 17, 2008

Tak ada rezeki...

Hari nih aku memang penat giler kerja. Sudahlah aku kena kerja hari Nuzul Quran. Memang banyak kerja. Sebenarnya kerja aku ialah buat design. Semua benda dari A-B. Sampai mata aku ni rasanya dah nak kena pakai spek yang tebal sebab hari-hari mengadap komputer.
Mujurlah ada offismate yang sporting gila seperti ALICIA (yang aku minat), ERY (selalu buli aku), ANN (tukang gelakkan aku).
Kawan kat ofis yang tak termasuk dalam kategori sporting ialah, CHIN (serius gila), KENT (suka kentut lepas tu lari) dan...malas nak cerita yang lebih. Cuma boss aku adalah boss yang paling best gila kat dalam dunia nih...
Katak puru???? Hahahahahhaahh....<----- Hanya aku dgn ANN saja yang tahu. Bila aku katakan pada Ann, "Suka buat muka katak puru", tentunya dia tergelak sampai ke 7-Eleven dia ketawa. Tapi kat dalam blog nih tak bolehlah aku tulis nama dia kerana nanti aku kena marah dgn katak puru.
Cerita pasal hari ini, memang best sangat kerana ketika aku keluar dengan Ann, aku ternampak 2 orang awek yang cun. Ann slowkan kereta dan aku apa lagi, "Pewittttt". Terus Ann kata kat aku, "G! Pergilah tackle". Perghhh!! Sporting habis...habis tu aku macam hero dalam Hindustan lah...kejar minahtu, tapi hampeh!! Bila aku masuk dalam kereta, Ann gelakkan aku. Tak apalah, tak ada rezeki....

2 comments:

anntaj said...

ANN sama dengan Tukang Gelak eh???
Ingatkan tukang beli makanan..
:P

alicia said...

haha~best la sbab leh makan sesama~eh G apa la ...--->ALICIA (yang aku minat) XD